Adorable

Heej igen :)
Det har hänt rätt så mycket på sista tiden och jag, slarvig och glömsk som jag är, har ju självklart inte bloggat på ett tag.
Jag ber om ursäkt.
Jag har varit inne på Ung08 med Stina en gång, sovit över hos henne och haft "movie-night", varit på konsert med b.l.a. coola Kat Deluna, Darin och grymma Bounce, firat Felicia som fyller år idag och idag ska jag troligtvis in till The Voice Festivalen eller konserten eller vad det nu är som börjar kl.20.00. Jag, Emma, Linn och Stina träffas lite innan och åker dit tillsammans.
Jag var/är egentligen inte på värsta party-humöret eftersom jag är rätt så trött, men det var bra artister och tjejerna kan nog pigga upp mig lite :) Jag har inte träffat Linn på evigheter!
Så det blir nog roligt!

Eh Toot har äntligen svarat mig. Jag började nästan tro att han inte ville prata med mig, men vi har bara haft otur med kommunikationen.
Känner mig rätt så lättad, men jag märker också att jag har lite svårt att lita på pojkar.
Det sitter i från när jag har blivit sviken förut några gånger, men jag vet ju att alla killar inte är dumma i huvet! ;)
Jag börjar i alla fall falla för den här pojken så jag hoppas att allt går vägen.

Nu måste jag snart börja gå eftersom jag ska möta tjejerna halv!
Jag känner mig väldigt fin i min svart klänning så jag tror att jag ska fortsätta ha den ikväll!

JAg vill bara säga Grattis Felicia, du är världens underbaraste lillasyster med all din humor och personlighet!
Den kille som får dig kan skatta sig lycklig!
Jag kommer ihåg när du kom hem från BB trots att jag bara var 3 år då och det kommer jag aldrig att glömma.
Jag ska liksom när jag var liten fortsätta skydda och stötta dig resten av livet.
Jag älskar dig så mycket och nu är du tonåring:)
Jag är så glad över att jag får vara din syster!

Grattis på 13-årsdagen Fillan!


Om ni vill gratta henne men inte får tag på henne så kan ni kommentera så hälsar jag vidare ;)
Puss o kram Nicole! <3

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Saknar dig mycket nixxi :(

Vi får ses snart igen!



Ps. Du skulle inte vilja hjälpa mig lite med min ny startade blogg? (a)

2009-08-23 @ 20:49:28
URL: http://exudeify.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0