"Frisörkittet"

Hejsan!
Nu har jag börjat på S:T Martins och jag lever fortfarande :)
Idg var min andra dag och vi var i Ursvik för att göra samarbetsövningar och grilla :)
Jättemysigt och väldigt bra!
Jag har lärt känna en hel del, vissa bättre än andra och speciellt en tjej har jag umgåtts mycket med.
Hon kallas för Jeumi (stavning?) och är jättetrevlig :) Påminner rätt så mycket om mig själv :)
(Oj vad mycket glada gubbar det blev :P)
Jag har hursomhelst lämnat in en lapp idag och fått hämta ut en del av min frisörkitt som består av; en snygg väska med i stort sett allt en frisör behöver, fyra dockhuvuden med äkta hår från Asien (nödvändig information, jag vet) och ett stativ så att man kan ta hem dockorna och öva på dem i hemmet :D
Jag var så ivrig att pappa fick köra ner mig till skolan så att jag kunde ta hem det över helgen!
Jag har fått ett matkort och ett SL-kort (som jag inte vet hur mycket jag kommer använda :P)
Ni får mer information sen, men nu pallar jag inte blogga :P


Puss o kram, Nicole!
BTW, skrev jag att jag, Rose och Stina var på bio och såg på Brüno?
Det var vi i alla fall. Helt knäpp!


Love<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0