If I told you "I love you"?



Låten "När livet sviker" av Sofijah.
Jag älskar den låten!
Just nu passar den min sinnesstämning lite så jag tänkte dela den med er :)
Jag tror att de flesta vet vem det är som jag tänker på. Jag blir lite smått galen eftersom jag inte kan få honom ur huvet!
Jag har inte pratat med honom på år känns det som och jag vet inte om han ens vill prata med mig eftersom det inte verkar som om han engagerar sig eller nåt för att göra det.
Bara han inte tänker ignorera mig, för det vill jag inte gå igenom igen. Det var jobbigt nog med Jasper.
Fast jag förstår inte varför han skulle göra det. Jag har inte gjort något fel vad jag kan komma på :P
Nä, men det fixar sig nog.
Lite jobbigt bara såklart.
Håll tummarna och be för mig


Puss o kram, Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0