Konstig dröm nr.2

              Hejsan!

I natt drömde jag ännu en konstig dröm :P
Denna gången så var jag på Chili igen och det var helt annorlunda. Några var väldigt taskiga mot andra o.s.v.
Men jag och Eh Toot var lite förälskade tror jag för vi pussades och kramades och höll på fast han hade sagt att ha hade en 21-årig flickvän. (Som var med på lägret efter ett tag) Efter det att vi hade åkt hem så såg jag honom gå någonstans och jag sprang fram och slängde mig om halsen på honom (som vi hade gjort tidigare i drömmen. Inte i verkligheten :P)
Men det visade sig att det inte var han, utan en annan kille som var väldigt lik honom och han började följa mig till bussen och visade mig var den låg och så började han berätta om Eh Toot och sa att han egentligen inte hette det utan något annat som började på L (?)...
Och han var tydligen lite äldre också för den här andra killen sa att de alla bodde här och att det var bra för Eh Toot eftersom dagiset låg så nära.
Jag kommer ihåg att jag tänkte 'VA?! Dagis?!'
Och han sa att han hade barn!
Det var verkligen konstigt även om det kanske inte låter konstigt, om än aningen förvirrande ...!
Det konstigaste var att jag verkligen blev ledsen över att han redan hade en familj där inte jag ingick eftersom jag inte är kär i honom? Eller?
Hoppas att han inte läser denna bloggen för då får jag en hel del att förklara! :P
Nej, men jag blev bara lite förvånad för när jag vaknade satt de där känslorna kvar.
Hmm ... Vi får väl se vad som händer. Jag är inte så mycket för distansförhållande.
Har prövat på det en kort kort tid och det var inte roligt alls.
Jaja, det var ju ändå bara en dröm!

Igår var jag som sagt på fest hemma hos Lowe och hans familj. Det var supermysigt och vi satt på deras tak och åt jättegod mat + en marsipan tårta som Jenny hade gjort själv :) 
      ~ Fin va? Den var lika god som den ser ut ;)

Jag tror att vi satt där i 6 timmar eller nåt. Supermysigt!
Jenny överraskade mig med ett par örhängen också :) Supersöta med gröna miniatyr baborska-dockor :)

         ~  Jag tog bilden lite snabbt nu med min mobilkamera så bildkvaliten blev ju lite sådär, men ni ser vad fint :) 
       Tack Jenny!

Stina och jag skulle egentligen ha en Sleep-over idag, men hon har inte kommit hem än så jag vet inte riktigt hur det blir med det? Hoppas hon kan :)


Nu ska jag skriva lite på min bok hade jag tänkt för jag har inte gjort det sedan jag kom hem trots att jag har velat.
Wish me good luck!


Pussar o kramar Nicole! <3
 ~ En luftballong flög förbi och den var så nära att man fick en någorlunda bra bild :)  Jag älskar luftballonger, men jag tror itne att jag skulle våga flyga med en!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0