Last day of freedom ;)


Hejsan!
IDag är sista dagen på sommarlovet, men jag ska inte klaga!
Detta har sannerligen varit den bästa sommaren i mitt liv.
Jag har fått uppleva så mycket mer än jag hade räknat med och jag är så lycklig :)
Visst känns det lite sorgligt att inte få komma tillbka till min gamla klass som jag har vant mig vid, men nu är det dags för att träffa en ny. Lite nervöst, ofcourse, men jag har ju träffat en helt ny klass förut också när jag inte har känt en enda.
Jag tror och hoppas verkligen att allt kommer gå bra och att jag kommer att få många bra vänner för livet :)
Det jobbigaste vore ju om ingen pratade med en, men jag ska verkligen försöka bjuda på mig själv och vara den jag verkligen är. Det är så lätt att försöka vara någon som man inte är.
Jag har ju en massa kompisar och de måste ju gilla mig för den jag är, så varför skulle ingen annan göra det?
Jag tror på att vara äkta, för det upptäcks alltid annars ändå.
Men att försöka låtsas att man har självförtroende i massor däremot kan vara okej.
Om man verkligen säger till sig själv att man duger och att man har bra självförtroende så tror jag också att man får det.
Det är vad jag tror.



Det ordnade sig med Eh Toot i alla fall och jag är glad igen :)
Fåniga tankar man får ibland!
Jag måste hitta på ett kodnamn för honom också så att jag inte gör bort mig om han någon gång skulle hitta min blogg.
Hehe ...
Hrm, Lee kanske?
Som en av huvudkaraktärerna i min bok?
Jag tror att det blir ganska bra. Åtminstone fram tills vidare.


Just nu sitter jag på balkongen och njuter av det vackra vädret (solen når visserligen inte in till mig helt, men det är jäkligt varmt ändå vill jag lova!) och äter typ torkade, friterade bananchips som Rose köpte till mig när hon var i THailand hela sommaren :)
Jag fick också en jättefin svart Hello Kitty T-shirt med silvermärke och text, ett par supersöta örhängen och ett jättefint mobilsmycke :)
Jag äskar att ha accesoarer och kläder som inte är från Sverige eftersom risken att man stöter på någon annan med de sakerna är väldigt liten ;)
Jag har egentligen inget emot att andra har på sig samma saker som jag, i viss mängd, men det är lite jobbigt när alla börjar använda sånt.
I sådanna lägen är det svårt att vara unik :P



Nu ska jag fortsätta att njuta av fortsättningen av min sommar :)
Önska mig lycka till imorgon och håll tummarna för mig!


Pussar o kramar Nicole! <3



 "Så ta vara på allt, varje minut, för snart är sommaren slut"

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0