Nicc is back!

Hejsan älsklingar :) Nu är jag tillbaka igen!
Hemma från landet och Chili och allt vad jag har varit borta på! Puh! Men roligt har jag haft!
Det ska ni veta!
Jag hr väldigt mycket att berätta förståss, men det kommer nog lite i varje inlägg här framöver för jag har bara en timme på mig till att börja med.
Men vi var och shoppade i Eskilstuna för två veckor sen tror jag? Det var riktigt nice!
Fick 500 :- av mamma och pappa att sätta sprätt på :)
Blev ett par jeans med hål i från gina, en randig tröja från gina, ett par ljusa superläckra jeansshorts från gina och ett rosa typ stentvättat linne från JC. Tror jag ick med allt nu?
Bilder kommer som småningom, men just nu orkar jag inte riktigt!
Sedan direkt efter var vi på Eskilstuna travet och Charlotte Perelli (Stavning?) var där och uppträdde för oss :)
Hon är verkligen helt fantastisk och jag blev grymt imponerad. Var inte så jättestort fan av henne innan men hon sjunger så grymt bra live att jag inte kunde låta bli. Ytterligare en autograf till min samling! Yes!

Sen var det då Chili som jag dessvärre inte dokumenterade med bilder något vidare ...
Men det var i alla fall väldigt bra och jag tycker nog att det var bättre än summerstream till och med trots antalet deltagare.
Det var hela 430 personer på det lägret !? :O
Det sjukaste av allt är att det fungerade med matsalen som bara kan ta emot ungefär 100 pers åt gången utan någon längre kö någon dag. Och jag fattade inte att vi var så många som vi var förr'n sista kvällen när jag och min grupp fick gå upp på scenen för att hämta ett pris. Då såg jag hur många vi var!
Det var helt sjukt galet en kväll när vi hade en insammlingsgala för flyktingläger i och utanför Burma.
De hade en auktion där man fick bjuda på "tjänster" och pengarna gick till Flyktinglägrena.
Det var jätekul för sista saken var en städning av rummet/stuga sista dagen och det visste vår stuga med sju tjejer i om.
Vi hade gått hop och tänkt bjuda ungefär upp till 200, kanske lite mer.
Vi trodde inte att någon skulle bjuda över men jodå! Det var ett annat gäng med pojkar som var lite halvjobbiga sådär och våra tjejer som satt längst fram bara fortsatte att säga en högre summa än pojkarna.
Vid 800 ungefär hade vi fattat att det var just våra brudar (innan trodde vi bara att det var några andra och att vi var ute ur spelet) sen börjar folk springa fram till tjejerna där framme och bara slänga fram pengar :P
Det var hur kul som helst och till slut fick ledarna säga till att det räckte för halva kyrkan sprang fram :P
Det visade sig att vårat bud slutade på 3754 :- ! De andra killarna bjöd något liknande så båda vi vann!
Hela lägret hade tillsammans i slutet av veckan lyckats samla ihop över 18 000 :- ! Det är helt jäkla sjukt och går typ inte att fatta än. De måste ju vara ett rekord av något slag?
Urkul i alla fall!
Och så träffade jag en hel del sköna människor såklart.
Jag lärde känna ett "nytt" gäng från Centrumkyrkan och de pojkarna är kärlek säger jag bara <3
Gitarrspelande roliga typer de flesta av dem!
Och så några andra killar som vi hängde med från lite andra kyrkor.
En kille som jag ångrar att jag inte pratade mer med klickade det verkligen med, men jag pratade som sagt inte tillräckligt mycket med honom tror jag för han blev tillsammans med en annan tjej.
Väldigt tråkigt!
Men på lägret så var det ungefär 15 pers från Burma som var supertrevliga och en av dem var i min "grupp".
Jag tyckte att han var väldigt söt och snäll för han hade bara börjat prata med mig ibland och säga hej och le och sånt.
Så sista dagen gick jag fram och frågade om hans nummer, vilket jag fick.
Just nu sitter jag på msn med honom också :)
Så vi har blivit ganska bra kompisar nu! Han bor i Västerås och heter Eh Toot :)
Två år äldre än mig. Så nu vet ni lite om det :P

JAg kanske skriver mer sen men just nu vill jag bara lyssna på musik och ha det lite mys :)
Vi hörs <3
TAck för att ni kollade in bloggen även när jag inte var hemma ;)

Puss o kram Nicole <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ju fler från Burma i vår grupp :P

2009-08-07 @ 20:56:16
URL: http://emeh.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hehe, jo det vet jag ju men det var speciellt en jag tänkte på (A)

2009-08-08 @ 13:28:32
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0