Sommaren med Göran :D

Hejsan!
Jag har precis kommit hem från bio med mamma o pappa.
Som ni knske förstår av rubriken på det här inlägget så såg vi Sommaren med Göran,  och den var jättebra :)
Väldigt roliga skämt filmen igenom tyckte jag!
(Och tydligen resten av biosallongen eftersom alla satt och höll på att kissa på sig av skratt:P Det var nästan roligare att lyssna på dem än på skämten ibland :P)

Imorgon blir det såklart Ung08 med Rosalie :D <3
Hon sov förresten över i alla fall och vi råkade visst vara uppe till halv fem ... Oopsi!
Ska förmodligen till  ung med Bellen någon dag i veckan också!
Ni missar väl inte Ung08?

Det skulle vara någon fest på onsdag också, men jag vet inte ... Jag är mycket för fester, men det var rätt så sent, kostade lite och var mitt inne i city. Ingen bra kombination :P Men vi får väl se vad som händer.
Nu ska jag skriva lite och fortsätta se på MTV.
Ikväll är det Paradise Hotel 4 igen :) Den danska omgången :) JAg kan inte låta bli att tycka att det är bra.
Dessutom är Nick hot candy ;)

JAg har kommit på att jag måste ha lite mer struktur i mina inlägg. Det blir lätt ganska slarvigt när jag bara skriver på utan någon hejd :P
Jaja, jag ska försöka bättra mig så håll ut ett tag till ;)


XOXO, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0