You can stay under my umberella. Jo, visst!

Hejsan!
Idag var det första riktiga skoldagen och det var kul :)
Jag tycker egentligen om skolan och gymnasiet är så annorlunda jämfört med grundskolan!
Man har typ bara tre - fyra lektioner varje dag och det är inte helt fel även om de är längre ;)
Idag var det Lästid, Engelska, Matte och Svenska som stod på schemat!
Tyvärr ingen frisörteknik idag :(
Nu kanske ni undrar vad lästid är för något, och det ska jag berätta för er!
S:T Martins har alltid haft med 15-20 miuters läsning på schemat eftersom det finns studier på att elever får bättre betyg rent generellt i alla ämnen om de läser skölitteratur :O
Visste ni det? Det gjorde inte jag i alla fall, så jag lärde mig något nytt!
Minns ni att jag berättade om grupperingar igår?
Idag hittade jag in i min lilla grupp det är världens härligaste tjejer :)
Lenita, Sarah, Carro och Mei :) Och så jag förståss ;)
Vi åt på Subway idag och eftersom det spöregnade så fanns det inga sittplatser inne, så jag hittade på att vi skulle gå till det där stället under Åhlens, om ni vet vart jag menar. Sedan satt vi inne på något trappsteg och det var så mysigt så!
Lite galna bilder blev det också ;)


 ~ Mei och Lenita posar framför kameran!

 ~ Carro och Sarah tycker också att de kan posa!




Så, det var lite uppdatering om dagen :)
Lånade en bok också som min svenskalärare tipsade om.
"Den vidunderliga kärlekens historia" av Carl-Johan Vallgren. Ska se om det är något jag rekommenderar när den är klar! Lite tyngre litteratur sådär!



Pussar o kramar Nicole <3
P.S, Vad tycker ni om bloggen? Ska jag göra några ändringar? Lägga till något eller ta bort något?
Love

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Hej!

Vilken fin blogg du har.

Visste du att det finns röda bananer? Mina apor älskar att äta dom

2009-08-26 @ 18:52:27
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej gumman nu lottar jag ut ett presentkort på Gina Tricot på min blogg, skulle bli jätte glad om du deltar :) Kram Minnie

2009-08-26 @ 21:35:06
URL: http://www.minnies.se
Postat av: *Em

Tackj för din kommentar! :) är allting bra med dig? :)

2009-08-27 @ 02:01:26
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Nicole

Till Thaikalla: Tack, detsamma får man väl säga!

Vad söta apor :)

Till Minnie: Hejsan! Jag sulle gärna vara med i din tävling, men dessvärre så förstod jag inte hur man hittade tävlingen på din blogg (A)



Till *Em: Tack det samma :) Jaa, själv då? Väldigt trött bara, men helgen är ju här nu :D



Kramar till alla fina läsare!

2009-08-28 @ 16:11:01
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0