God Jul

Nu är det bara minuter kvar så jag skriver god jul till er kära läsare :)


Nu är julen här med all sin härlighet
klappar, julgran, mat, familj och vänner
det är något av det härligaste jag vet
precis så jag känner

min älskade du är det finaste jag vet
jag tror inte det är någon hemlighet
hoppas att du klappar och kärlek i massor kommer få
vill du hitta mig är det under misteln som jag kommer att stå :)




Haha, lite improviserad poesi sådär 43 minuter innan julafton :)




Pussar o kramar, Nicole <3
Ha en riktigt god jul nu!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hejsan gumman :) tack så mycket!

hoppas du får det kul på nyår nu :D

kram<3

2009-12-29 @ 16:05:41

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0