God jul :)

Hejsan! Eller, God jul och gott nytt år kanske passar bättre.
Jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera de senaste månaderna eller vad det nu kan vara, men jag har liksom inte känt någon större inspiration att skriva här. Sådär överdrivet mycket har väl inte heller hänt sedan Spanien, så ... ja ...
Men nu är jag här igen :) Snart ett nytt år framför oss! Lovley!
Jag bara älskar nyårsafton. En helt ny chans att förändra saker och få saker gjorda. Aaasbraa! (Internt skämt mellan Stina och mig)
Men för att berätta lite som har hänt så var jag sjuk förra veckan. Inte i måndags förvisso, men annars. Och egentligen så är jag fortfarande inte helt bra än. Ändå så har jag och Stinna varit runt och flängt i Kista idag eftersom vi inte hann spana in allt nytt förra veckan då hon höll på att svimma där inne ... Ajaj.
Det var superkul och jag måste bara säga att jag eventuellt funderar på att byta stil till lite 80-tals rock inspirerat. Fortfarande lite den stilen som jag har, men jag har blivit otroligt inne i vad jag kallar för "Erik-stil".
Ni kan väl inte ha missat att Erik gick och vann idol? :) <3 Roligt eftersom det är det jag har sagt hela tiden och jag älskade honom från den stunden som han dök upp på tv-skärmen första gången :D (Jag vet att han har tjej, men en flicka kan väl få drömma?)
Hursomhelst så blev det ändå en typ rutig skjort-tunika och två linnen, ett med beverly hills motiv och ett från Levi's :) Supersnyggt, jag är faktiskt riktigt nöjd! En liten (stor!) bonus var att jag fick ett halsband med en mikrofon på köpet när jag handlade för över 500 på bik bok :D Hur nice är inte det?


Det här är inte min bild, alltså: jag har INTE fotograferat den! Men skjortan i mitten ser nästan ut som den jag köpte. Andra färger, men snudd på samma modell.
 ~ Hittade inte T-shirten, men däremot logan ;)

 ~ ... och samma problem hade jag med mitt linne från Levi's :P



Idag blev det mest julklappar och sånt, men jag fick (av mig själv:P) faktiskt ett par ursnygga örhängen med typ kedjor i en ring (låter sinnessjukt men är skitsnyggt) från NewYorker, ett silverläppglans, en deodorant och en ansiktsmask. :)
Sedan ringde Rose mig och frågade om jag ville med på bio och se AVATAR , så jag och Stina hängde på:)
Stina hatade den nästan, men jag och Rose älskade den! Helt i min smak! Och den är otroligt snygg gjord också. Jag skulle rekommendera den till alla som gillar Twilight, för den här är typ den bästa filmen jag har sett efter Twilight och New Moon. :)


~ AVATAR baby! Är inte Jake Sully otroligt het? :) <3


Nu har ni fått en ful (nästan) uppdatering för tillfället. Jag har lite att göra imorgon, så vi får väl se när jag skriver igen. Ska göra det när jag får tid och lust :=)
Jag har bara en sista fråga som jag skulle vilja ställa. Vet ju inte hur många av mina läsare som känner mig, men det kan ju bli kul ändå!


FRÅGA:

Varför är jag din kompis? :)





Pussar och kramar, Nicole! <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0