Arg, argare, Nicole

Arrrgh! Jag är så himla arg just nu!
På min NO-lektion idag så skulle alla som var klara med sina arbeten om rymden redovisa och vad händer?
Nästan inga är klara, spelar roll egentligen, det är inte det som gör mig så förargad.
Men somliga måste självklart gnälla på alla andra och kommentera det hela med att "vi skulle vara klara idag" och "vi hade en deadline". Men jag orkar inte...
De som har varit sjuka har inte alls större rätt till längre tid att förbereda sig på.
Dom kunde ju lika gärna ha arbetat med sina arbeten hela dagarna när dom var sjuka.
Det ska mycket till innan man blir så pass sjuk så att man inte ens orkar jobba med ett viktigt projekt!
Jag tycker att vår lärare var väldigt dålöig på att ge ut en deadline, för jag fick reda på det i slutet på förra veckan,. och då skulle jag ju till landet i helgen där det inte finns något internet..
Vad gör man?!
Så alla förbaskade ärthjärnor som krankar ned på andra för så simpla saker, -LÄGG AV!
Min lärare tog ändå det hela rätt och slätt bäst.
Hans kommentar var bara; "Det är bara att gilla situationen och försöka planera efter det"
Perfect!


Det är ju egentligen en NO-lektion jag sitter och arbetar på just nu, men mitt arbete är hemma så jag får bara söka runt efter lite bra information.
Jag har nämligen den mesta av informationen hemma också...
Hmm, men det får fixa sig :)


Jag kan lika gärna passa på att rekommendera er om en super-manga-serie:)
Läs Tokio Mew Mew! Bästa ever! Och supersöt :) <3
Jag kan se mig själv i Ichigo i boken, haha :)




Jippie, jag fick en ny supersöt pyjamas, ett übergulligt läppglans med doften raspberry och nya gitaarrsträngar :)
Imorgon är det nämligen tänkt att min musiklärare ska hjälpa till att stämma min fina gitarr :)

Pussar och kramar, Nicole<3 :)

Kommentarer
Postat av: the twilight series

Gillar du filmen Twilight, böckerna eller kanske skådisarna?



Då kan den här bloggen vara något för dig!



Ta en titt:


http://thetwilightseries.blogg.se



http://thetwilightseries.blogg.se

2009-02-07 @ 03:06:34
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0