Dumma virus :(

Usch jag är fortfarande sjuk och har åkt på någon form av envist virus!
Hoppas att det går över snart! Plugga kan jag heller inte göra pga. brist på koncentration.
Ajaj!
Men det ska väl lösa sig det också, inte så mycket att göra åt saken faktiskt.
Jag tänkte bara göra en liten redovisning ör dagen så ni får veta vad jag har gjort, men det är inte så mycket att berätta...
Jag sov till ungefär 12.00 och sedan åt jag lunch direkt. Vad har jag mer gjort?
Sett lite på TV och skrivit lite på datan. Går väldigt bra att skriva just nu så det är väldigt positivt!
Min bok blir bara bättre och bättre, men nu kände jag att jag behövde göra något annat för att skingra tankarna lite så det inte blir mossigt helt plötsligt. :P

Jag har förresten börjat läsa en ny blogg om en ung mamma.
Riktig hjälte tycker jag! Jag läser utöver den om en annan ung mamma och det har en del med mitt skrivande att göra.
En av mina huvudkaraktärer blir med barn i femtonårsåldern och då behöver jag lite inspiration.
Hursomhelst så blir jag så sur på vissa andra personer i andra bloggar som skriver att de inte tycker att man borde få skaffa barn när man är så ung, men det kan ju inte dom  avgöra?!
Jag tycker att det är individuellt och upp till var och en huruvida man kan ta hand om ett eller flera barn och försörja det och i de bloggarna som jag har läst så tycker jag att de verkar ha superbra liv och att de verkar göra allt för sina små:)
Därför säger jag till alla er kritiska där ute ; Bara för att ni inte skulle klara det betyder det inte att andra inte kan det!
Ville bara säga att jag stolt stöttar alla unga mammor där ute och ber för att de och deras barn och familjer ska ha det bra i framtiden också!


Pussar och kramar från Nicole! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0