Nationella proven

Hejsan girls and boys :)
Jag har inte hunnit med så mycket blogg för att nationella proven skrämde mig en hel del...
Så, vad tyckte ni nior om det?
Personligen var jag så nervös så jag praktiskt taget skakade och var i skolan minst en kvart innan det började båda gångerna:P
Sanningen att säga är att det inte var speciellt svårt.
Det första provet var väldigt enkelt, lite klurigt om man inte fattade frågorna riktigt men annars relativt enkelt.
Jag hatade dock att vi inte ick så mycket tid på oss.
Andra provet var roligt :)
Jag älskar som de lesta vet att skriva så det var inte heller några större problem, men jag har aldrig gillat det där med att skriva på beställning... Det blir inte så äkta då, men det gick väl ganskabra ändå tror jag.
JAG tycker iallafall att jag gjorde bra ifrån mig, sen hoppas jag bara att min lärare tyckte likadant...
Det gick nog bra ska vi se:)



Jag har velat ta upp ämnet Let's Dance här på bloggen väldigt länge, men har glömt bort det lika fort igen:P
Nu ska vi ägna lite tid för dansen!

Jag vill bara börja med att säga att jag tycker att Laila Bagge gör superbra ifrån sig!
Och hennes partner Tobias sedan... Grrr ;)
Är det bara jag som har blivit galet förälskad i hans ögon ?!
Jag upptäckte dom förra säsongen och asså... Nä, det går inte att beskriva dem med ord!
De är så sjukt äkla vackra!
Alldelles klarblå. Sjukt snygga!

Sedan har jag ett klagomål.
Programledaren som jag inte kommer på namnet på, den kvinnliga alltså.
Ursäkta, men jag lider av tillfällig minnesförlust.
Hon är väldigt dryg... Är det någon som håller med?
Säger så himla mycket onödigt! Varför ska hon vara så taskig mot alla deltagare?
Usch nej, skärpning tjejen!

Tobias och Elisabeth gillar jag grymmt också!
Tobias nummer 2 ( :P ) ska ha en stor eloge för hur han är mot sina damer!
Det tyckte jag förra säsongen också, han är en sådan gentleman!
Jag älskar dig Tobias :)

Och så har vi Kitty som jag bara måste ta upp.
Jag örsvarade henne från början, men nu blir jag bara sur.
Hon är ganska provocerande... Tyvärr, pratar babyspråk och larvar runt.
Hon är ju grymm egentligen, om hon bara fokuserade lite mer på dansen och lite mindre på presenter till juryn som uppenbarligen inte hjälper speciellt mycket så skulle hon klara sig mycket bättre.
Skärp dig Kitty, snälla?




Nu fick jag ur mig det där också, det var ju bra!
Då kan jag gå vidare till det högaktuella ämnet Jasper.
Usch, jag är ganska ledsen och arg just nu.
Jag skickade ett sms til honom i fredags som jag fortfarande inte har fått något svar på.
Det gör mig jätteledsen för han skulle kunna anstränga sig tillräckligt mycket för att svara åtminstone.
Så jag har varit väldigt ledsen i helgen, men han är ju sjuk just nu, så han kanske inte ens har på mobilen?
Oavsett så är jag nu ganska arg på honom.
Hoppas det hjälper på tränngen iallafall :P
Hehe...



I helgen har jag och min lillasyster gått varandra mer eller mindre på nerverna också.
Jag är skitirriterad på henne och tycker att hon är otroligt barnslig och hon tycker säkert likadant.
Jag bryr mig inte.
Men det är så himla tråkigt att bråka med folk, även fast vi bråkar hur mycket som helst i vanlig fall också så är det inte desto roligare...
Men det ordnar sig nog ska vi se!


Pussar och kramar från Nicole<3

P.S. Ha tålamod med mig följande vecka, det är sjukt mycket prov på g och jag är lite ledsen, men det blir bättre snart :)

Love<3

Kommentarer
Postat av: Beccy

haha..härligt att du tyckte att nationella var roligt. jag höll på att spy båda gångerna. :P LOVE<3

2009-02-08 @ 17:26:31
URL: http://rebeccarevedal.blogg.se/
Postat av: Beccy

tack, hjärtat. Ja, vi ses supersnart. Jag är astaggad. :P Puss på dig älskling<33

2009-02-09 @ 20:35:12
URL: http://rebeccarevedal.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0