Sjuk- igen!

Japp, that's it. Jag vaknade med skitont i halsen, så nu vet jag inte om jag ska till skolan imorgon :/
Probebly not... Ingen träning för mig ikväll heller! Haha, jag kommer att ha sämst kondis när jag kommer dit igen!
Om det blir ett uppehåll i min blogg framöver så beror det förmodligen på att jag är hängig just nu.
Ha tålamod underbara läsare!
Juste ja, mste passa på att tacka alla nya läsare! Statistiken är högre än vanligt :) <3
Och tack gamla läsare som fortfarande hänger kvar!


Jasper ja...
Jag har faktiskt tagit mod till mig och berättat någorlunda hur jag känner mig via ett sms, men han svarade inte :/
Tror inte att han är mogen för ett förhållande med mig än. Sry, boy.
Jag tänker inte låta mig själv dissas på det här viset, för jag pallar inte det.
Om man missar en buss så kommer det alltid en ny inom kort, och ibland så råkar man ta en buss med för många omvägar, men det går alltid att trycka på stopp-knappen och kliva av. :)
Jag har fingret på den knappen just nu och är beredd att trycka om jag inte får någon respons.
Vem vill egentligen ha en kille som inte klarar av att prata allvar med en? Inte jag i alla fall.
Vi får väl se hur det går!
Enligt mitt horoskop  så kommer jag att hitta en ny förälskelse inom kort, så vi får väl se! Haha :P
Jag vill inte rusa in i ett förhållande med vilken random snubbe som helst bara för att ha en pojkvän, då väntar jag heldre på den rätte!
Han finns någonstans där ute och jag ska hitta honom! :D Hihi!


                                                                                                                                             


Ha det så bra Lovleys!

You know you love me, XOXO Nicole :) <3

God bless<3

Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

SV; Ahww tack så ycket tjejen - verkligen! :)

2009-02-17 @ 22:59:18
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Lindah

Stackars.. Vad ni e sjuka mycket =/ krama om

2009-02-18 @ 12:08:40
URL: http://lindahengman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0