Svensson Svensson

Sov ut idag och släpade mig inte upp ur sängen förrän vid 11.30... Lyxigt!
När jag loggade in på bloggen så väntade två söta inlägg från två ännu sötare personer :)
Tack vänner ni förgyller min dag :) <3
Tittar på Svensson Svensson och bara det bevisar väl hur tråkigt jag har?
Nej, det är faktiskt mysigt att titta på det. Lina är min tvillingsjäl för hon är jättekär.
Skillnaden är bara att hon faktiskt gör något åt saken. Men jag ska!
Vänta bara till på lördag när det är alla hjärtans dag :) (A)
Hörde nyss på TV:n att Lina satt och kollade in i en bratwurst och mumlade om det stora mörker som kommer att ta oss alla X)
Haha, hon blir precis som jag när jag är olyckligt kär.
Okej, nu blev hon glad igen. Peter eller vad snubben hette ringde och bjöd ut henne på bio.
Haha, ursäkta för resumén:P

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu.
Jag är ganska trött:P
Fick en komplimang från Lillsyrran i morse. :) Tack för det<3

Pussar och kramar Nicole <3

Kommentarer
Postat av: Sara Braun

Ja det måste vi vekligen! =D jag adda dig på msn igår btw =)

2009-02-10 @ 17:22:37
URL: http://brauniie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0