CACTUS IGEN!!!!

Om ni inte har förstått det än så kan jag upplysa er om att det är årets första cactus :)
Ska träffa en gammal killkompis där som jag konirmerades med. Ska bli kul hoppas jag.
Roligast vore förståss om alla gamla veteraner kunde komma, men till exempel så är Emma sjuk :(
Krya på dig vännen om du läser detta :) <3

På tal om sjuklingar så är det tydligen "inne" att vara sjuk nu, haha:P
Nej, men alla är sjuka! Lillsyrran är sjuk också...
Om hon smittar mig inför nationella så är jag arg på henne en lång tid framöver även fast det inte är hennes fel riktigt :P


I skolan kunde jag faktiskt koncentrera mig! Någon satt inte riktigt i mitt fulla synfält om man säger så, och det var ju bara bra för mig! Haha, tänk om den lilla gubben tror att jag förföljer honom eller nåt:P
Kanske är därför han tittade på mig igår:P Haha.
Jag är på bra humör idag! Min balklänning är wonderful än så länge! Supersöt och SuperAlice! <3
HOT HOT HOT! :D

Det var säkert något mer jag skulle säga, men så blev det inte!
Jag tänkte bara fixa mitt ansöksförmulär angående gymnasiet, vilket för min del betyder att jag ska lägga till mitt andra och sista val:P Jag kan bara tänka mig två skolor för tillfället, och de ligger nära och bra!
Här kommer frisören Alice som är jätteflumm:D

Pussar och kramar från Nicole<3

P.S  Tack alla galna vänner som orkar lyssna på mitt oändliga Jaspertjat:P
Ni är guld värda <3













                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Nicole ^^' <3 Hoppas det inte är besvärligt att jag tar alla era filmer xD

2009-01-21 @ 21:04:38
Postat av: Nicole

Tack själv Eme:) <3 Tog ett tag innan jag förstod vem det var :P Kraaam!

2009-01-30 @ 16:31:53
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0