Du är ingen förlorare förrän du ger upp

Jag tittade nyss på made, så otroligt program!!
Är så glad för de ungdomar som får en bra och ärlig chans i det programmet.
Idag fick vjg höra det bästa tipset jag förmodligen hört därirån.

 "Du är ingen förlorare förrän du ger upp"

Mycket bra!
Det ska jag ha som motto från och med nu!
Suveränt!




Idag så har jag varit med och städat vår dojo, och jag fick faktiskt lite hjälp av Simme också som drog sig hit i ottan.
Jag hade iallafall väldigt kul, men var så trött att han tyvärr inte kunde följa med hem.
Haha, Gud vad jag känner mig elak mot honom för det, men ändå. Jag hade knappast varit speciellt social när jag är trött så här.
Någon tjej sa på träningen
"Är de där killen din pojkvänn?"
och jag typ;
"Öh, nääe. Bi är bara kompisar..."
Hehe, sen sa hon att han verkade vara min pojkvänn.
Men asså, det är inte på det sättet, vi är bara kompisar:)

Nu ska jag skriva lite och se på My super sweet sixteen:)

Puss och kram<3 // Alice-alias Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0