Justeja...

Hehe, vilket slang...
Men ändå, jag glömde berätta att när jag och två andra skulle gå och sätta upp affisher och då vi går förbi råsunda filmstaden så passar jag på att gå in och fråga efter en twilight-plansh eller hur det stavas, och hursomhelst så sa hon som arbetade där för tillfället att hon att dom inte längre får ge ut dem!
Alltså fast dom hade plancher så fick dom inte ge ut dom!
Jag hade varit väldigt trevlig hela tiden, men jag blev skitsur.
Fast jag försökte att uppföra mig bra ändå.
Så jag sa;
 "Men varför kan inte jag få en planch om ni ändå ska slänga den då?"
Men hon var envis.
 "Nej, vi måste tillochmed riva sönder dem! Folk kan köpa dom på tradera nu så vi kan inte ge ut längre."
Asså det var inte hennes fel så jag ska inte vara alltför arg på henne, men SF däremot som hittat på den otroligt larviga regeln!
Seriöst? Om jag som största twilightfanet vill ha en affish till min vägg så kan jag väl få det om skiten ändå slängs?!
Stor risk att jag kommer att sälja den på tradera eller nåt skit för vadå? Max 20 kr?
Kom igen!
SF snälla ändra på den regeln!
Ska se om jag kan utnyttja lite kontakter:P
Då kanske man kan komma över en gratis ändå.
Gaah!  Jag vägrar betala för en planch som man skulle kunna få gratis!

Puss puss från Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0