Ny header:)

Jaaaaa! Jag är så stolt så:D
Jag har äntligen lyckats komma på hur man ska göra för att ändra headern:D:D:D:D:D
En supersnygg och sexig Twilightbild!
Nice va?
Ska försöka ändra min text till en annan färg och eventuellt lägga till en snygg text till bilden, om jag lyckas...:D
Och så vill jag ha fler bilder så jag kan vara med också, för detta är ju ändå en blogg om mig där twilight ingår!
Imorgon så blir det bio med lillsyrran, farmor och farfar.
Ska få köpa en ny jacka, trots att jag nyligen köpte en jacka.
Denna är lite kortare, och grå om jag inte minns helt fel.
<supersnygg och väldigt chic iallafall!
Filmen blir Vi hade iallafall tur med vädret-igen
Superkul!

Simme sms:ade mig i förrigår, och ville göra nåt, men jag var ju på landet så...Ja...
Men jag hoppas han hör av sig igen så att vi kan göra nåt, har inte sett honom på länge den lilla grabben.
Och titta, ett sms från Danne också.
Ska bara läsa, vänta...
Aha, den andra pojken tänkte kanske komma till Cactus, super!
Två småpysar som jag inte träffat på länge:)
Haha, små och små, dom är väl några månader äldre än mig egentligen:P

Herregud, Jonas Gardell som jag diggar så mycket är ganska jobbig i stjärnorna på slottet.
Han är något överdriven, men hyffsat kul ändå...

Jag såg en grej typ, 50 sanningar om en själv.
Kanske vore något?
Ska hitta lite kul test nu åt er!

Au revoir (eller hur det stavas, sorgligt att jag glömmer det när jag pluggar franska:P)


puss puss<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0