För det är vi ändå

Hejsan :)
Jag och Claudia hade det jättekul när hon var hos mig i måndags och tisdags :)
Vi såg på Alexander Rybak också, ofc!
Jättefint, jag gillade verkligen när de två sjöng "Det är vi ändå" :) Så himla gulligt att han sjöng på svenska!
Igår var Emma och jag och såg Harry Potter :) Den var jättebra, så den rekommenderar jag!
Synd bara att det är så långt till nästa ... MEn New Moon kommer ju däremellan också :D
I måndags shoppade vi också!
Titta vad fina kläder jag köpte! :)



                    
~ Tröjan är från Vero Moda och kostade 99:50 :-
~ Byx - tightsen är från Gina tricot och kostade 200 :-
(Rätta mig om jag sa fel pris)
Och så köpte jag tre par mini-örhängen med bara "diamanter" (nej, inte äkta :P) på glitter för ca: 67:50 :-


 
Juste ja, jag skulle berätta lite närmare om Gränna-resan!
Vi åkte dit på fredagen efter jobbet och det tog oss ungefär fyra och en halv timme om jg inte minns fel :P
När vi kom ner så mötte Jöran upp oss och med honom var även Noel och Sigge :)
Alla var jätteglada och det var superkul att äntligen få träffa dem!
Jag visste inte om jag skulle krama honom eller ta i hand eftersom det var första gången, och det blev bara en handskakning, så jag var jättebesviken på mig själv resten av dagen. Stackars Mutti och Vati fick stå ut med mitt gnäll om det resten av den kvällen :P
Huset var supersnyggt ofc, eftersom både Johanna och Jöran är super på inredning och ljusdesign!
(Man kan även hyra det huset under sommaren om man vill :) Så, nu gjorde jag reklam för det också :P haha)
Jag tänker inte skriva vilka rum de var, ni får ha lite fantasi! Jag kan bara tala om var jag sov!
(Klicka på de små bilderna för större versioner)
    
                                        - Här (ovan) sov jag :) Jag paxade det direkt eftersom jag älskade rummet direkt! <3 -
    

    

    
                                                                             - Jag tror att min morbror har gjort spegeln ovan själv :) Så fin! - 
    ~ Den här elefantstatyn fångade mig! Det är något speciellt över den som jag gillar!

Morgonen efter gick vi ut och åt brunch på ett jättemysigt café och Jöran kom dit och så åt vi lite tillsammans :)
Det var kul, vi snackade mycket och sedan skildes vi åt igen.
 ~ Här åt vi frulle :) (Klicka för större bild! Det gäller alla småbilder här!)
Vi hälsade på mina andra kusiner innan och det var supermys det också!
Dem hade jag inte träffat på länge!
Ambika, Malini, Ravi och Ami bjöd oss på hallonpaj med vaniljsås och kaffe! :)
Sedan bestämdes det att Ami skulle hämta oss och skjutsa oss till ladan där allt hade ordnats.
Vi gjorde oss i ordning och åkte dit. Jag tror att det började runt 18.00 eller något sånt.
  
 - Såhär såg jag ut! Jag hade min balklänning på mig för att komma i stämning! Haha! -

Massa personer att hälsa på och en hel del nya namn att komma ihåg!
Haha, jag lyckades väl hyffsat :P
Jag hängde mest med mina kusiner, men sedan efter förrätten gick vi ut och tog oss en nypa frisk luft.
Då kommer Jöran fram och lägger armen om mig! Så underbart! Mamma hade tydligen berättat för honom att jag var så ledsen över att jag inte hade kramat honom, så då fick jag det :) SÅ glad jag blev!
Förresten så var ladan jättefint dekorerad med en massa vackra färgade lampor i taket. Jöran är ju ljusdesigner, så allt var väldigt fint :)
Det var en vegetarisk trerätters middag (eftersom de är vegeterianer nästan hela bunten) som var jättefint ordnad :)
Till förrätt var det gazpachosoppa, till huvudrätt var det en jättefin grönsakstllrik med haloomi och någon dressing och till efterrätt blev det Tiramisu :)
Sedan dansade vi helt galet och det blev paketöppning o.s.v. :)
När jag skulle krama alla hejdå så blev det väldigt känsligt. Jag började gråta lite och det var irriterande eftersom jag hade lyckats hålla mig från det hela kvällen. Alla var jätterörda och smågrät ändå, så det spelade nog ingen roll :P
Och Johhanna sa att hon var så glad över att äntligen få träffas och jag kunde ju bara hålla med.
Vi kramades och grät i kapp, haha.
Ändå tills Jöran kom ut igen och då kramade jag honom en gång till och då var det kört igen :P
Men det var så mysigt, för jag fick äntligen en morbror som jag hade längtat efter och det var helt underbart!
När vi stod där och kamades så sa han en massa fina saker som jag aldrig kommer att glömma (förhoppningsvis) och som verkligen betydde jättemycket! Det känns som om det är liksom mitt egna ögonblick det där, så det får fortsätta vara det :) Fina saker var det i alla fall!
Dagen efter hade alla väldigt svårt att skiljas från varandra så vi drog ut på det så mycket vi kunde.
Bland annat gick vi ner till deras sjö och skulle titta efter en snok som de hade döpt :P
Ingen skymt av någon snok dessvärre, men en massa fina minnen satt vi och pratade!
Eller, jag hade väl inte så mycket att prata om, haha, men jag skrattade och lyssnade gärna!







Tre familjefoton :) Precis innan vi skulle åka var detta! Miss you guys <3
Från vänster till höger. Ska försöka få er att förstå vilka som är vilka.
Johanna (bonusmoster) längst till vänster som håller om mina kusiner Noel och Sigge,
min kusin Ambika står snett bakom henne, bredvid står morbror Jöran och sedan Mamma, jag står framför
henne och pappa till höger om mig!

Nu vet ni det i alla fall :)
Det var skönt att å skriva av mig lite, den här resan betydde mest <3


Massa pussar och kramar, Nicole <3


Jag vet inte hur mycket bloggande det blir nu i sommar, i övermorgon åker jag iväg till landet och Felicia kommer hem imorgon ( JAAAA!!!!! ) och sedan bär det av till CHILI eller Summerstream som jag föredrar att kalla det :P
Det ska bli mysigt, och jag ska förstås fota en massa :) <3



Looove <3
 Gränna =

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0