Fortsättningen på förra inlägget

Jag var tvungen att spara allt så att inte datan skulle lacka och radera inlägget :O Jag har lagt ner ungefär en timme på det , så här komemr en liten fortsättning med vad jag köpte bara :)

  
 ~ Haha, mamma köpte en penna åt mig som det stod GRÄNNA på, som ni ser :P JAg komemr inte vilja använda den!
Jag vill inte att den ska ta slut  :P

 
 ~ Coolaste muggen, eller vad?! Jag bara älskar den!



~ Hallå?! Kan man åka till Gränna utan att gå in i en polkagrisaffär och köpa polkagrisar?
Trodde väl inte det heller! Jag har tillochmed sett hur man gör dem nu, haha :)

 - Kokeriet vi var inne i. JAg hade inte med mig kameran när vi var där inne, så ni får ha lite fantasi här också :P




 ~ Våran Michael Jackson skiva kom hem idag med posten! Gissa om någon blev glad?! :D









Sådärja! Jag har så himla mycket bilder som jag skulle vilja lägga ut, men det kan jag inte göra just nu för det skulle nog ta rätt så lång tid!
MEn det här var lite blandat med grejer som ni märkte.
Jag och Claudia spelade in en egen "Knäckebrödsdans", dock så hade vi kläder på oss!, men den vet jag inte om jag ska ladda upp. Vi får se! Vi ägde i alla fall :)
En liten dagens outfit måste bara med!  Det var så jag såg ut direkt när jag hade kommit hem till Sumpan igen.








Pussar och kramar!
Nu ska jag mysa lite!



Den här bilden ville jag bara ha med också.
Det är en närbild på min morbror Jöran.
Inzoomad från ett annat foto så lite dålig kvalitet!
, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0