If I told you I love you, would this be different?

Igår lärde jag mig spela en spansk låt på gitarr, men jag har hunnit glömma lite ... :P
Iag på jobbet så började det spöregna, blixtra och åska! Haha, vi sprang in i en port och satt där i en timme.
Vi hade skitkul! Nu är det äntligen helg också!
Jag hade tänkt vara hemma själv och kanske träffa Simon eller nåt, men mamma ville ha med mig ut så jag sa ja ändå.
När jag var inne på en kompis blogg idag (www.Emelooo.blogg.se) så hittade jag en sjukt vacker låt som typ ska vara med i New Moon. Den heter Need och sjungs och spelas (?) av Hana Pestle. Värt att kolla upp.
Jag kanske lägger ut den senare någon gång om jag orkar.
Det är en äkta New Moon låt. Ni som har läst boken kommer att förstå när ni hör den.
Det går lite trögt just nu med frågestunden :P Haha. Glöm inte att fråga <3

Juste, tack alla som har skickat kommentarer till mig. Det betyder verkligen jättemycket, men det är så jobbigt att gå in och svara induviduellt på alla så jag skriver TACK! här istället :=)
Ni är bäst <3



Min bok har stannat lite igen. JAg har en del som jag skrev för hand i Gävle och som bore läggas in på datorn och ändras lite, men jag orkar inte.. JAg är inte på humör för det  just nu bara.
Kanske är det för att jag vet att den börjar närma sig slutet? Det är ju min lilla baby som jag har tagit hand om och skapat och sett växa fram i ungefär två års tid nu, så ni förstår ju.
Men jaja.

Nu ska jag äta upp min tallrik med; Färsk persika, havrekuddar, solrosfrön och mjölk :)
Juste, en liten dammsugare blev det också ;)




Puss puss, Nicole <3






 ~ Haha, en gammal bild som jag hittade


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0