Let the time decide when I won't need you

Hejsan :) Jag har kommit hem rån en mysig helg på landet som har gått väldigt fort!
Inte så mycket sömn som jag hoppades på dock ...
Idag ville jag in till Kista och shoppa lite, men det var det egentligen ingen annan som var speciellt haj på, så jag orkade inte heller till slut. Får väl göra det någon annan dag. Kanske efter jobbet någon gång denna veckan, men då är man trött ....
Lite roliga bilder tog jag och lillsyrran i alla fall. Jätteroligt! Fåren var ute också så det var ju kul :)

  ~ Haha, lägg märke till min frisyr!

 ~ Den här är nog min favorit! Jag blir så glad av den!

 ~ Och här gör jag ... öööh? Ja ... Precis ...

 ~ Haha, puss puss :)

 ~ Fillan är rädd för mördarsnigeln, men ...

 ~ ... Och jag försöker pussa den :P Usch!





Hihi, det var allt för denna gången!
Nu ska jag se ett programm med Michael Jackson på MTV <3

Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0