Michael Jackson Tribute day <3

Hejsan! Idag när jag skulle hem från jobbet så började det ösregna! Det var som om hel himlen hade förvandlats till en  enda stor jättedusch! Haha, jag gick runt och nynnade på "Monsoon" med Tokio Hotel för att bli på lite bättre humör. Mina skor och kläder blev nämligen helt genomsura :P Det roliga är att det är lite hål i sulan på just de skorna, som om det hade spelat någon roll vilka jag än hade haft?! :P
Idag blir det träning också :) Skönt, men jag är trött efter en jobbdag, men ändå.
Nu ska jag ringa lilla Felicia som är på kollo i tolv dagar!
Puss på henne!¨

Missa inte Michael Jackson tribute idag på MTV! Det går typ hela dagen, så det är bara att sätta på och njuta av kungen!




Love, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0