Till minne av Michael Jackson <3

Hejsan! Igår gick det ett programm på ettan från 22.15 - 23.00 om Michael Jackson, som vi minndes honom .
Så himla fint. Jag grät typ hela programmet. Speciellt när det var en intervju med Oprah och hon frågade honom om han hade blekt sig själv för att han skämmdes över att vara svart (jag fattar inte hur hon kunde uttrycka sig så :O )
och då började han nästan gråta och sa att det gjorde honom så ledsen när folk sa så där. Han sa att han var svart afroamerikan och stolt över det. Han var stolt över det som han hade presterat och han var stolt ö ver sig själv. Han sa att han hade mycket stolthet. Och båda kom fram till att man inte kan bleka sig själv så pass mycket. Man skulle  behöva flera ton och det skulle ändå inte bli så ljust utan att helt förstöra huden. Så det så! Ha!
Mycket sorgligt i alla fall och jag tror att jag börjar förstå att han faktiskt är död nu. Igår förstod jag det nästan helt.
SÅ tragiskt. De visade hela Thriller-videon igår, mycket bra! :)
R.I.P. Michael Jackson, May you find your paradise in heaven and finally have some peace.
We miss you so mutch <3

Till minne av Michael Jackson så håller jag på med en video med låten "forgotten children" av Tokio Hotel och har med passande bilder från Lettland där jag var på missionsresa. Han kämpade för rättvisa och vi måste fortsätta på det som han började!





Förlåt pappa, men jag var tvungen!


Här kommer: Fjortis-VatiXD

(Pappa, jag och lillsyrran satt och pratade om en foto-tävling som hon är med i och så sa pappa att hon inte skulle göra; -Och så visar han sin bästa fjortis-min- haha. Lyckliga tider.


                                           



Pussar och kramar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0