Vi hade i alla fall tur med vädret. Inte.

Idag har det regat nästan konstant och jag har avrit blöt ända in på underbyxorna :P
Trots att jag hade regnjacka på mig.
Och stövlar som var tre-fyra storlekar för stora ...
Men ändå, Live and let lie som jag brukar säga! Vi hade rätt så kul ändå efter ett tag, men i början ville jag verkligen inte längre. Jag var på vippen att lägga mig i papperspåsen som vi tömmer alla pappersokorgar med och stanna där resten av dagen. Men vi var tappra!
Som en av tjejerna sa; "Vi hade i alla fall INTE tur med vädret."
Hihi.
Imorgon = Sista dagen :D = Sen är jag friiii!
Och väldigt rik dessutom :P
Jag sticker till Gränna imorgon och jag lovar att uppdatera när jag kommer hem.
PÅ måndag sticker mama och pappa till landet och ska vara där till torsdag eller fredag (när Flisan kommer hem)
och jag stannar hemma själv :D Ha!
Första gången :P Claudisch ska sova över från måndag till onsdad, så helt ensam blir jag förståss inte.
På onsdag ska jag och Emma titta på premiären av den nya Harry Potter filmen! Mys!
Den är typ två och en halv timme lång (!) .


Haha, idag på träningen så var det en kille, jag vill inte hänga ut honom i bloggen i fall han skulle läsa här, det skulle eventuellt kunna uppstå lite pinsamhet då, hursomhelst, min hand är ju helt konstig och jag hade redan stängt min ena handske och orkade inte stänga den andra med munnen, så jag bad honom om att stänga den åt mig och det gör han, men när jag ska dra åt mig handen så håller han den typ kvar lite längre (!).
Vad ska det betyda egentligen?
När vi gick i samma skola så gillade vi väl aldrig varandra? Knappast.
Jag säger bara att människor kan förändras.

Han har definitivt förändrats till det bättre.

Justeja, Claudia ska kanske komma förbi på rasten imorgon och hälsa på mig med sin lilla vovve :)
Jippie!
Somliga slutar ju tolv ockkså istället för kvart över ett! Haha, de andra kommer att bli lika avundsjuka som riktiga vundsjuklingar på avundsjukstabletter :P Haha.
Jag har läst för mycket Georgia Nicholsons dagböcker :P Mitt skrivande blir liksom som hennes då :P
Jag har faktiskt haft högläsning för de andra små barnen (haha) på rasterna två dagar i rad nu!
Haha, de somnade typ så jag undrar om det är positivt eller negativt :P
Nu ska jag skriva på min bok. Jag håller typ på med den mest spännande biten, alltså själva kulmen, så allt måste erkligen klaffa!'


Vi ses sen mina små älsklingar :P
Love, Nicole <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0