9:ornas skolbal

Åh, vad mysigt och kul det var igår!
Skolbal som traditionen på Ägskolan lyder :)
Jag fixade mig i typ fem-sex timmar och resultatet blev super :D
Är det bal så är det liksom :P Min söta lilla pappa hjälpte mig att locka håret eftersom jag hade en superidé men inte extra armar och ögon så att jag kunde bedömma om det blev bra eller ej. Men det blev skitsnyggt till slut!
Stinas mamma kom och hämtade mig, för ja, oavsett om man bor två minuter från skolan så är det fail att till balen :P
Vi gick upp för blåa mattan och fick en drink, sedan blev det tre-rätters i matsalen och så lite vals på det.
Sedan var det bara att dansa till midnatt. Mina fötter är döda idag, men det var värt det!
Så kul!
Jag och Bellen smög oss upp till högsta våningen där vi satt och snackade en stund som vi gjorde för exakt ett år sedan.
Idag är jag vääääääldigt trött, men vadå? Det är ju bara niornas skolbal en gång om året!


Och så var jag ju på barnens ö i helgen med klassen. Jättemysigt där också!
Jag kan lägga in lite bilder senare, men jag måste till skolan nu så det får bli lite senare!
Ingen picknick idag i Hagaparken p.g.a. det dumma vädret, men det kanske var lika bra? Inte så kul om alla niorna skulle ligga i influensan på torsdag :O


Massa pussar och kramar från Nicole! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0