Garbo!

Hesjan!
Igår var jag, Rosalie, Linn, Rose och några till kompiar på Garbo och festade till 01.00 :D
Så himla roligt - ändå tills vi upptäcker att Emmas mobil är borta!
Hon kom dit lite senare och vi dansade ju med en massa killar, men sedan är det en kille som dansar bakom henne och typ hoppar ner och snabbt försvinner därifrån sedan. Emma upptäcker att hennes mobil har blivit borta, och örodligen så var det han som baxade den. :O
Fatta vad man måste ha skills för att lyckas med det utan att någon märker!
Rose hann se vem det var som hade dansat bakom henne så vi gick till vakterna som tidigare hade sagt att de inte kunde göra något om vi inte var säkra på vem det var, men vi hittade honom sen så två vakter kom in och tog ut honom med oss.
De var så (ursäkta) jävla dumma i huvudet! Det enda de gjorde var att fråga om det var han och sedan tog han bara upp sin egen mobil och de släppte honom!
Det är väl klart att han sa så?! Vad trodde dom egenligen? Att han skulle säga "Nä, vet ni vad? Det var jag! Ni har så rätt så, förlåt mig. Hejdå!" My ass.
Jag är så upprörd! Vad har man vakter till om de inte gör något? De var skitotrevliga och jag snackade med dem och frågade om de inte ens kunde be honom att plocka ut innehållet i sina fickor, men nej då!
Först ville jag att de skulle kroppsvisitera honom, men det vägrade de!
Puckon!
Otrevliga var dom också!
Det ska vara brudar för att få något gjort!
Jag och mitt "crew" sökte upp honom på egen hand och jag gick fram och bad honom följa med mig så att han kunde bevisa att det inte var han. Jag sa att om det ändå inte var han så kunde han ju bevisa det.
Jag kroppsvisiterade honom själv, men hittade inget. Han kunde ju lika gärna ha hunnit gömma den ...



Me annars en lyckad kväll!

Måste dra nu! GRattis Emma som fyller år idaag.


puss puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0