Ingen dag kvar av vårt nionde år ...

Nu är det skolavslutning imorgon!
Känns både kul och sorgligt. Jag vill verkligen inte lämna min underbara 9:5:a men samtidigt så längtar jag efter att få börja på S:T Martins. Finns det några nior där ute som känner som jag?
Hur ska ma ha håret då? Jag har världens finaste klänning och jag tror att korkskruvar blir snyggt. :P
Skorna får kanske bli dem jag hade på balen. De eller de svarta supersnygga som jag fick av farmor. Problemet med dem är att jag får ganska ont i fötterna och jag vill inte att Ängskolan ska minnas mig som "Hon som ramlade av från scenen"  Haha :P

Lillskiten har hittat en sida som man kan göra om bilder på. Eller, alltså designa dem lite så jag tänkte sysselsätta mig med det ett tag!
Lite trögt med boken just nu, men jag ska försöka sätta mig in i det igen.
Vad är det med jag måste göra? Juste! Jag måste måla aglarna. Gjorde ju aldrig det nför balen, antar att fem timmar inte var tid nog för mig (A)
Fransk manikyr tycker jag låter som en bra idé!
Hur ska ni se ut imorgon? Eller är det bara jag som går ut då?


                                     

Den här bilden tillägnar jag min älskade klass 9:5!
Lycka till i livet älsklingar :) Tack för fyra av de bästa åren i mitt liv <3


Love från Nicole som bara är nia en dag till :o

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0