Sommarjobb

Hejsan! Jag jobbar ju fyra veckor frammåt med denna veckan inräknad så jag har inte riktigt speciellt mycket tid eller ork till att blogga just nu :P
Börjar 06.45 och slutar 16.15 !
Skitbra med lite extra cash, men jag som är morgonmännisk tycker ju att det är liiiiite väl tidigt :P
Dock så ska jag säga er alla att det inte är så dumt ändå, för man hinner med så mycket mer.
Så gå upp tidigt nu gott folk :)

TAck för kommentarerna vill jag bara säga :) Mycket positivt har jag också fått höra móm min balklänning som jg sydde själv :) Och farmor o farfar som tittade in och kommenterade om samma sak är det extra stort tack till!
Puss!

Gud vad hemskt!
När jag kom hem från jobbet (HIHI) så gick jag fram till Edwards bur för att hälsa och då ligger han helt stilla i sin säng som han typ aldrig sover i :O
Jag blev så jäkla rädd! Sedan knackade jag på buren och då vaknade han till med ett ryck :P
Jippi! ÄLskar honom så himla mycket! Tack Gode Gud att han lever!




JAg älskar dig Edward <3


Puss o kram. Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0