If you don't like Twilight, well then ... You're just stupid

Hemma, hemma, hemma! Tadadam!
Big surprise ... Jag har ont i magen och måste stanna hemma :(
Vad är de med mig egentligen? Positivt är att jag får väldigt mycket uträttat för en gångs skul!
Jag har gjort färdigt två NO-arbeten som vi skule lämna in, och det är jag lite stolt över :)
Snart eller senare i alla fall så ska jag läsa på lite inför morgondagens NP i engelska! Glöm inte det alla nior där ute! Uppsatsskrivning, som för övrigt är min starka sida :) Jippie!
Så, frisk eller inte, jag ska ner till skolan imorgon om jag så ska kalla hit full vamp-styrka ;)
Jag är så inne i Twilight just nu at jag är knäppare än jag bruka vara, haha, nä men ni som känner mig vet hur exalterad jag brukar vara över Twilight, men nu när jag läst över hälten av sista så är ja ... hmm ... tja, värre än vanligt (A)

Vill passa på att lägga in en gullig liten bild som jag hittade på en skojjig hemsida som är rena rama disneyland för mig :D <3

Nähe, okej ... Den gick tydligen inte att ladda upp så jag får väl visa er någon annan gång istället.
Nu har jag bara en sak till att säga innan jag ber om ursäkt för mitt slarviga skrivande just nu.
 
                     Vampire           Volvo                                       Me
"And so the prince on the white horse came to save the princess

:) Hihi!
Så, nu ber jag om ursäkt!
Glöm inte desperate houswives ikväll och unga mödrar :) Eller Vänner för den delen!


Pussar och kramar, Nicole <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0