Pyjamasparty hos Emma :)

Hejsan! Jag är precis hemma från min lilla övernattning hos Emma :)
Vi hade superkul och har ätit tortelini med bacon, glasstårta och american pancakes :D Jippie!
Så vad gjorde vi igår då? Jo, vi har tittat på Let's dance och jag är stolt över att jag lyckades övertala Emma om att titta på det :) Jag tror att hon tyckte att det var rätt så bra ändå :)
Vad tyckte ni förresten? Var det rätt par som vann? Jag har personligen hejat på Laila och Tobias från början, som de flesta av er redan vet, så jag blev lite nedstämd, men det var ju inte nåågon dålig gubbe som vann ändå precis!
Sedan följde kvällen med Samantha och gamla avsnitt av Big Brother :P
Två filmer hann vi se; Robin Hood - karlar i trikåer och skräckfilmen Shutter. Båda var bra på sina sätt.

Jag har sovit länge och bra, inte så konstigt när man lägger sig sent i och för sig (A)
Dock så är jag fortfarande lite trött, men det är jag ju för det mesta ändå x)
Mysigt uppvaknande imorse när Elvis, Emmas hund, kom och väckte mig med en massa pussar, haha.

Nu har jag köpt lite godis och ska hämta bubbelvatten! Mums!
Sedan blir det att skriva lite och titta på Hogan knows best på MTV! :)

Massa pussar och kramar från Alice <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0