Shoppaholic? Javisst!

Var och shoppade inne i kista med Rosalie idag :)
Superkul!
Vi skulle egentligen ha sett den oscarsnominerade "Slumdog Millionare" (stavade jag rätt nu?), men dessvärre så kom hon på att hon har utvecklingssamtal idag så det hann vi aldrig göra. Dumma filmer som gick så sent!
Men vi fick desto mer tid på oss att shoppa, och vi hittade en hel del (A)
Jag har bland annat hittat mina ultimata och fabulösa skor som jag vill ha på balen och skolavslutningen!
Köpte dem dock inte idag för jag hade inte så mycket pengar med mig, men jag får väl åka tillbaka senare. Pratade med Vati om det och han sa att det gick att diskuteras:P
Jag ska ju trots allt inte köpa en baklänning och de kostar ju ändå runt 500 kr, vilket skorna kostar! Det blir ju jättebra så, nu ska jag bara få resten av världen att förstå det (A)
Fotade dem aldrig, men jag ska försöka förklara för er hur de ser ut.
Det är ganska höga, svarta klackskor med typ en spegelklack. På baksidan är det en rosett som är av satin eller något, vilket hela skon är för övrigt. Man drar upp den med en minidragkedja bak vid hälen och stänger den med en liten knapp :D Låter det inte fint? :P

Men hursomhelst så hittade vi en massa snygga grejer och jag köpte;

En vit sjal/scarf för 79 :- på Vero Moda

Ett par ljust gula skor som är typ ballerina/converse/klackskor (om ni förstår :P) på Din Sko för 224 :- ,
fick tio procent rabbat eftersom ena skon hade stått ute i affären och det var det enda paret. Bra deal för båda skorna var ändå i ett bra skick.

En mascara - Maxfactor - 2000 calorie - Dramatic Look på H&M för 69,50. Den var nedsatt från typ 130 :- så den är nog bra :)

En jättesnygg blus/tröja i något brunmönstrat tyg på Vero Moda för 129,95 :-            :D

Och så bytte jag mina Scullcandy lurar på teknikmagasinet, för mina var det glapp i.
De som jobbade där kunde inte öppna den inbrottssäkra boxen som de låg i så jag fick sprillans nya istället för bara en sladd :D Danke, danke!


En mycket lyckad dag och imorgon blir det skola igen!
Jag måste hinna plugga matte inför provet på onsdag och träna lite på svenska ordklasser och grejser även där till på onsdag. Dumma Hanna som fick för sig att vi behövde ett läxförhör :P


Pussar och kramar Nicole!

Ni får se bilderna på mina fina grejer senare eftersom jag inte har hunnit fota dem än!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Ha ett härligt påsklov nu! har ni lika härlig vår som vi har fått? Puss.

2009-04-02 @ 19:31:53

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0