So mutch to do, so little Nicole

Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte haruppdaterat er på en vecka och dessutom inte har skrivit klart inlägget tom oscarsgalan... Känns som om det ite är lika aktuellt längre... Hrm... Om ni mot all förmodan ändå skulle vara intresserade av inlägget så kan ni väl låta mig veta det? I så fall får jag väl fortsätta jobba på det, men annars känns det meningslöst:P

Så, varför har jag inte bloggat på länge då?
Jag har känt mig så himla stressad! Jag är så sönderstressad just nu att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Borde egentligen plugga just nu, men jag tänker inte göra det då jag prioriterar min egen hälsa först och främst just nu.
Vilket för oss in på ämnet skolan.
Min svenskalärare kom fram till mig i torsdags och sa att jag gjorde jättebra ifrån mig på NP i svenska. Uppsatsen alltså :)  Jag fick MVG :D  Jag är så glad! Har varit orolig för det där provet!
Sedan fick jag VG på muntliga läxförhöret i SO - andra världskriget. Super med tanke på att jag inte läste i boken och inte kunde allt som hon frågade. Var ju sjuk två veckor!
Men jippie!
Och på blocket hade jag ocg Stina vår redovisning om dialekter. Jag hatar som bekant att prata inför folk och jag har kommit fram till att jag tror att det beror på att jag är rädd för att glömma något jag tänkt säga eller säger fel.
Konstigt...  När jag inte har skrivit ned eller bestämt vad jag ska säga innan så är det mycket enklare!
Men det gick ändå relativt bra!

I torsdags blev det ingen träning på grund av att jag slog i huvudet precis ovanför tinningen i Stinas skåp...
Klantigt av mig! ajajaj, jag fick inte träna för att det är lite riskabelt att få ett slag eller en spark ovanpå det när det redan gör så ont bara man rör på det.
Men det är förmodligen bara ett blåmärke så det ska väl förhoppningsvis inte vara någon större fara med det!

Nu ska jag fortsätta se på "sanningens ögonblick".
Sesongspremiär :)


Ha förståelse för att det inte blir så mycket bloggande följande vecka. Jag har nämligen mycket att göra!


Massa pussar och kramar Nicole! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0