Golfängarna med Ronin Do

Idag var jag nere på golfängarna från två till typ sex :P
Klubben hade avslutning med grillning där, supermysigt!
Så jag har gjort en massa saker! Spelat lite brännboll, fotboll och larvat mig med Claudia och Ebba <3
Vi skulle ha åkt och badat imorgon men då ska jag tydligen vara barnvakt till mina brorsbarn och gå på bio så det går inte :P Fast det ska bli kul ändå. Vi ska se natt på muséet :) Kul!
Jag håller på och ska käka lite lax just nu så jag måste sluta. Det är ungefär vad jag har gjort i alla fall och det var jättekul :)
Ikväll ska Madde, Felicias kompis, förmodligen sova över och medan de tittar på skräckfiln så ska jag se på "Systrar i jeans - andra sommaren som jag köpte på Åhléns idag :D Jippie!
Jag läser visserligen boken just nu men den är nästan klar och jag har läst den en gång för änge sedan så det är ganska lugnt ändå.
Dessutom så verkar filmen och boken skilja sig väligt mycket. Jag läste på baksidan av filmen att Bridget åker till Turkiet för någon arkeologisk utgrävning och min reaktion var bara "What?!" Men jaja, jag tror att den är skitbra ändå <3
Hoppas :D



Massa pussar och kramar från Nicole <3
Och grattis till Claudia som van flitpriset :P


 ~ Lite konstiga bilder som vanligt, men detta är  i alla fall dagens outfit ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0