Jaaaaa!

Yes, vad glad jag är!
Jag var ju och shoppade med Stina idag och jag hittade ett par skitsnygga jeans och lite grejer till, däribland en kortinmatare till datan!
Det är världens smartaste lilla sak och jag behöver bara hålla koll på en enda grej istället för tusen olika sladdar!
Man kopplar in en lite n svart dosa i datorn och sedan kan man mata in minneskort från mobiler, kameror o.s.v. Super!
:D
Bilder kommer lite senare, kanske imorgon. Men idag ska jag minsann lägga in massa bilder som jag har velat visa upp hur länge som helst!


Extraträning inför graderingen idag i två timmar! Hurra för det! Jag vet inte hur jag hade klarat det annars!
Så nu ska det nog gå bra att slänga sig över en person på alla fyra också ;) Mai ukemi som det så fint heter!
Jag underar på att filma mig när jag kör lite självförsvar och sen lägga in. Vore det nåt?

Nu kommer bilderna bara så ska jag fortätta med Dirty Dancing sen!


Looove and enjoy!


 ~ En bild på min avlidne kanin Karamell som jag fick i julklapp för två år sen. (Inte Karamell alltså, utan fotot.) R.I.P.

 ~ Jag och syrran ;) <3

 ~ Äldsta brorsan Jack <3

 ~ Haha, tripp trapp trull :P Sebbe (yngsta bror), jag, Fillan och lillkusinen Hugo <3

 ~ En av mina bästa vänner Becca <3

 ~ Husen/hotellet där vi bodde på Cypern :)

 ~ Haha, pappa och Bamse :D <3

 ~ Jag hann fånga en snubbe som åkte någonting efter en båt! Så häftigt! :)

 ~ Jag i sanden :P Bokstavligt talat!

 ~ Soft på sandstranden! <3 Fillan och mina småkusiner Hugo och Ebba <3

 Jag med en snygg outfit :)

 Min älskade lilla Edward <3

 ~ Mina nya jeans! :D <3


puss o kram<3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0