Skoltrött?

Hejsan igen!
Är det bara jag som börjar bli lite smått skoltrött?
Det känns som om nian har varat i en evighet!!!!
JAg har egentligen inget emot skolan, men när det blir så mycket på en gång så blir det nästan så att man tappar fokus lite. Gradering blir det om två veckor också och jag både ser fram emot det och inte gör det.
Det jobbiga är att jag inte vill falla över någon. Fatta om jag råkar ramla på personen istället eller om jag gör värsta misstaget och allt blir jättepinsamt?!
Jag ska träna extra idag med Claudisch och Ebbisch idag så att vi kan förbereda oss och träna in alla japanska namn.
Sedan så är et som bekant NO - nationella imorgon klockan 08.00 - 10.30 (Jippie ...)
Det är så elakt att e väljer att lägga proven på vår sovmorgon! JAg behöver ju få sova den där extra timmen för att palla med veckan, men jag får väl gå och lägga mig lite tidigare istället antar jag ... :(

 ~ Det är inte jag på bilden, bara så ni vet

Det känns som om jag borde plugga just nu, men det är lite jobbigt att börja med det så fort man har kommit hem från skolan. Men vad gör man? Jag får väl skriva lite och spela gitarr efter maten som är färdig strax så att jag får nya positiva krafter :) !
Filmningen i skolan går väl sådär Den ska tydligen vara klar och inlämnad klockan fyra på fredag eftermiddag. Jo, tjena!
:O Huuuuuur ska man hinna?!

                                                                                                
             
Nu ska jag i alla fall fortsätta jobba. Det är ju ändå inte så långt kvar tills looooooooooooooooooooooov :D <3



Pussar och kramar från Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0