The sisterhood of the traveling pants - The second summer :) <3

Ni anar inte hur länge jag har längtat efter uppföljaren på den första filmen!
Jag har läst den boken, men filmen verkar ju tokbra! Med tanke på första filmen så har jag höööööga förväntningar!
Gud vaad roligt! Jag är så exalterad. Ag hittade faktikst tvåan på landet i helgen så jag började läsa den igen.
Det är en superbra bok för man känner sig liksom som en femte syster.
Jag kan se lite av mig själv i varje karaktär av de fyra, men Lena är typ min själsfrände!
Har ni läsare sett filmen eller läst böckerna? Kan ni inte berätta vem av dem som ni tycker påminner mest om er själva så lägger jag in alla svar i ett inlägg lite senare? ;)
Jag börjar nästan gråta av bara trailern för att jag blir så sentimental av denna underbara stor
Lena och Kostas säger jag bara! <3


Jag lägger in trailern till er så ses vi snart igen!



Massa pussar och kramar från Lena ;)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0