Första gången i världshistorien!

Hejsan raringar!
Haha, de som så troget följer min blogg, åh vad jag älskar det!
Tack för att ni inte ger upp hoppet om mig ;)
Idag ska jag säga er att jag måste ha sagit något slags världsrekord i att ta sig upp igen!
Vi hade matteprov och det var typ som ett nationellt prov. Ni som känner mig vet att Matte + Nicole = No good match! Men denna gången gick det väldigt annorlunda!
Jag satt och gjorde provet och var kvar bland en av de sista och när jag till slut var kvar så hade jag ont i huvudet, skakade och svettades av ansträngning, haha. Vem sa att prov inte var workout?
Min lärare hade sagt någon minut innan
 "Nicole, nu får du lämna in."
Och jag var nästan klar med uppgiften så jag ba: (Ursäkta språket, jag kom inte på något bättre X))
 "Okej! En minut så är jag klar!"
Och det fick jag. Ungefär en minut senare var jag faktiskt klar och ropade på Pelle (Mattelärare)
som kom och tittade. Han sa:
 "Är du klar med hela provet? Sista uppgiften också?" (Den var lite klurig)
 "Ja", sa jag.
 "Och du tror att den är rätt också?"
 "Ja", sa jag lite osäkert eftersom jag blev nervös :P
Och han kollade igenom först de tre första uppgifterna och jag hade glömt att omvandla öre till kronor så jag fick fram fel antal minuter, men utöver det så var det oklanderligt!
Jag var faktiskt väldigt stolt över mig själv eftersom jag vad jag kan minnas inte har klarat av att slutföra alla uppgifter på något större prov och knappt blev godkänd i matte i nian, minns inte hur det var i åttan.
Pelle säger till mig:
 "Om du har rätt på den här så blir jag grymt imponerad och knäböjer." (Eller nåt sånt)
Han kollar igenom och tittar sen på mig med ett leende på läpparna.
Jag blev chockad och förstod inte riktigt först.
 "Vadå, har jag rätt?"
Han sa:
 "Nu blir jag rörd. Det har har aldrig hänt förut." (Eller nåt sånt)
Sen kollade han igenom resten av provet och det visade sig att jag inte hade ett enda fel, förutom det där med öre, på hela provet! Crazy! Dessutom visade jag MVG-kunskap :D
Jag är grymmt stolt nu och det var nästan så man började gråta.
Tänk er själva att knappt ha blivit godkänd, fasat lite inför gymnasiets matte, komma dit och bara fixa det.
Jag har äntligen förstått matte!
Hallelujah! :D <3


Nu är det snart träning och jag har fett ont i det andra benet nu :P
Vi får välse hur det går! Det gick jättebra sist i alla fal!
Vår nya kille har börjat i klassen och det är super :) Känner ju honom lite, så det är jättekul!



Pussar o kramar, Nicole :) <33

P.S. Ingenting är omöjligt!



                                       ~ Hihi, förlåt, jag kunde bara inte låta bli ;)









Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0