Jimmy Choo <3

Hejsan!
Idag har jag och Stina gått längs med hela Hornstullsgatan i stan!
Det tog ju sina timmar kan man väl säga! Var det värt det?
Tja, om du är ute efter motion snarare än shopping så är det bara att dra på dig högs stövlar och börja prommenera, men shoppingen var väl lite si sådär ...
Några mysiga affärer hittade vi, men mer second hand, krims krams och affärer som säljer kristaller, tarot o.s.v.
Vi blev faktiskt lite besvikna, men riktigt billig latte fanns det ju i och för sig!
Dock var den inte så jättegod, men man lär sig av sina misstag!
När vi hade gått jag-vet-inte-hur-långt så kom vi slutligen fram till Slussen och sedan hamnade vi typ i gamla stan eller något. Vi ramlade in på en Ben & Jerry's bar och köpte oss en varsin liten glass!
Sedan kom vi, tack gode Gud, äntligen tillbaka till T-centralen! Woohoo!
Vi gick in i en skobutik som jag inte minns namnet på och där hittade vi ingenting, sedan såg vi H&M, haha svårt att missa, och bestämde oss för att gå in.
Vi hade ingen aning om det från början, men idag var ju lanseringen av Jimmy Choo :)
Vi trodde att det var värsta kön, men det var knappt någon alls. Å andra sidan hade det ju varit öppet sedan tio på morgonen, så det kanske hade med det att göra?
Skorna var toksnygga och inte så fasligt dyra, väskorna var lite värre.
Men Stina hittade ett jättefint armband som hon ville köpa!

 ~ Stinas armband!

Jag hjälpte henne på med det så länge att vi inte hann titta så mycket (man hade bara tio minuter på sig), men vi hann även prova ett par skor också.
Toksnygga, men alldeles för hög klack för att man ska kunna gå runt i dem en längre tid utan att strypa blodtillförseln till fötterna.
Sedan fick jag syn på ett armband med söta nitar, men vi hade bara någon minut kvar så jag yckades inte bestämma mig:P
Vi väntade tio minuter och gick in igen så att jag kunde köpa det, för jag hade kommit fram till att jag ville ha ett i alla fall! (Det är ju ändå Jimmy Choo)
 ~ Mitt armband! 199 :- = inte så farligt!

Så nu är man alltså stolt ägare till ett armband från Jimmy Choo ;)

 

Pussar o kramar, Nicole!

 

Btw, bara 5 dagar kvar till Twilight saga night!

 


Kommentarer
Postat av: Snabelkaparen

Tjahaja, så du köpte det bara för att det var Jimmy tjo? Eller var det för att du tyckte det var snyggt? Och hur kan nitar vara söta?

Men en fin blogg iaf, nu skall du veta att du inte kan skriva något här som inte jag kommer läsa! Om du kan lista ut vem jag är. Hare kanin, lilla blodsugare <3

2009-11-23 @ 21:56:34

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0