Ny design!

Hejsan!
Idag var jag i kyrkan med Carl, Simon och Alex :)
Jag hängde såklart med flera, men efter gudstjänsten( som för övrigt var superbra! Carin Dernulf predikade jättebra och jag var jättenära på att köpa gudstjänsten på CD!) så följde de med mig ner till Sumpan för att köpa mössa, halsduk och Tokio Hotels nya skiva HUMANOID!
Vi hade superkul även om jag inte hittade allt jag ville.
Skivan blev det i alla fall och en present till Bellen :D
Sen drog vi oss bort till 7-eleven och fikade lite :) Supermys!
Synd att jag inte fotade, men jag har blivit mer taggad på att lägga upp fler bilder nu med den nya bloggdesignen och så! En ny header är också på ingång, men jag behöver lite hjälp på datakunskapen i skolan för att kunna fixa det! Ni får ha tålamod och njuta av designen så länge!

Jag har faktiskt lagt bilderna från kameran till datan nu så jag höll faktiskt mitt löfte för en gångs skull!
Haha!

 

 

  Kofta från Gina Tricot - nedsatt pris - 49 :-





Har precis lyssnat igenom Tokio Hotels skiva Humanoid och jag älskar den!
Det nya soundet som är lite mer electronic än de tidigare låtarna är väldigt uppskattat hos mig!
Jag har inget emot att band ändrar sin musikgenre lite då och då så länge det låter bra!
Högsta betyget på denna skivan med andra ord!
Jag tycker personligen att det är en av de bättre albumen!
Ska bli intressant att höra de tyska versionerna också, youtube here I come!


       ~ Såhär ser skivan ut! (Klicka för större bild)


  ~ Och så här glad är jag nu! :D




Avslutningsvis en inne och utelista! Enjoy!

 

 

Sådärja! Inte så mycket att förklara kring den, eller?

Kommentera om något känns oklart!

 

 

Pussar o kramar!


Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

True Blood är riktigt bra!

2009-10-18 @ 20:24:20
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: fillan

viktoria : de är klart att den är bra om den står på nicoles innelista? nicole vet faktiskt om vad som är inne elr inte ville bara uppmana dig om det och du viktoria läs gärna mig blogg www.felicianoren.blogg.se :)

2009-10-21 @ 16:18:01
URL: http://wwww.felicianoren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0