"When we lie in fields of gold"

Hejsan!
Idag är det lite sisådär! Ganska bra, men det kunde ha varit bättre också.
Får hoppas att dagen ordar upp sig lite :)
Först vill jag bara passa på att svara på kommentaren från anonym; Vart hittade du den?! :O Det lät väldigt billigt! (Jag antar att det är Dust It från Osis Schwarzkopf du menar) Vad tycker du om den förresten? Kram!

Sen ska jag berätta att vi hade det ganska roligt på datorkunskapen idag då vi höll på med photoshop! Det slutade med att jag, Lenita och Mei blev väldigt engagerade i att göra en bild med mig som kysser Edward eftersom jag hade posat så snyggt ;)                                                                                                                                Resultatet kommer här och själv är jag mycket glad och nöjd! TAck Lenita :D<3

                         
Hur många kan skryta med en "låtsaskyss" av Edward Cullen? X)

Rapporten från APU:N är i alla fall klar och den blev väldigt bra tycker jag!
Har inte läst igenom allt jag har skrivit en sista gång, men jag tror att det blev bra i alla fall!
Har använt min nya hårprodukt Dust IT också och jag måste säga att jag kan ana ett litet beroende (A)
Imorgon är det skolfotografering också så vi får väl se hur det blir:P


Pussar o kramar!
Och till Claudish; JA, ellerhur! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, det är precis den jag menar. Jag hittade den i en hårvårdsbutik ganska nära PUB, tror jag. Den borde finnas för samma pris på fler ställen...

2009-10-09 @ 22:32:51

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0