Happy birthday to me! :D

Hejsan!
Idag är det som bekant min födelsedag! :D
Jag har fått en massa fina saker och bilder kommer imorgon!
Nu är jag 16 så jag måste börja lägga in bilder när jag lovar det ;)
Riktigt underbart känns det faktiskt!
Blev uppvaktad imorse med en supersnygg lila adidaskofta från mamma o pappa :D
Sedan åkte vi in till Bålsta centrum eftersom jag skulle få ett par nya skor som jag kan ha i vinter.
Det blev ett par svarta stövlar med klack, även dessa supersnygga :D Sedan överraskade lillsyrran mig med att få välja en tröja eller ett linne inne i affären där vi var (gowest) och det blev en T-shirt med texten "Dreaming of fast cars and bright lights Rock & roll and Love" Svart med typ silvergrå text!
Sedan kom Lowe o Jenny, Mormor o Anders, Ove o Gerd och Bellen hit för att äta en jättegod dessert som mamma gjode i morse. Det var typ jordgubbsmousse med cheescake botten :D Mums!
Jag fick en svart, stor väska, en T-shirt med motivet "I <3 SF", en pyjamas som är som ett linne med ett par trosor (Betty Boop :D), Body butter o shower gel (även dessa med Betty Boop), en voodo-doll för kärlek (haha, behövs nog ;), en nykelring med en silvrig drake, ett bokmärke, kort, godis o en massa pengar :D <3
Tack alla <33 :D
På tisdag kommer fler från släkten så det ska bli kul :D
Och imorgon är det ju skola igen :) Känns faktiskt ganska skönt att komma tillbaka dit efter en vecka! Jag ska inte vara med på idrotten eftersom vi ska springa/jogga/gå tre varv runt lötsjön och jag fortfarande inte känner mig helt bra i halsen. Men jag får väl gå då istället:P Beräknar vara framme typ nästa vecka eller så ;)
Justeja, sms, meddelanden på facebook o telefonsamtal har kommit hela dagen också :) Tack för dem! <3


Pussar o kramar från 16-åringen! <3
P.S, Nu står jag med i bostadskön också så jag får en bra lägenhet när jag tänker flytta hemifrån!
(Fast inte än på ett tag, jag vill bo med mamma o pappa o Flisan :D<3)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0