Tack för all uppskattning! <3

Hejsan!
Statistiken över besökare börjar faktiskt stiga nu, och det är ju superkul!
Tack så jättemycket för alla fina kommentarer! Jag ska svara på dem direkt efter detta inlägget!
Idag är jag hemma eftersom jag är sjuk ... Lillesyrran som äntligen har blivit frisk har väl lyckats smitta mig till sist :P
Men det kanske är lite skönt också att bara vara hemma och bli bättre en dag eller två.
Jag har mina små kompanjoner som rapporterar allt jag missar. Tack till er! <3
Imorgon vill jag egentligen gå eftersom det är frisörteknik och det inte är något som jag vill missa på långa vägar (klippning 0.C vertikal om jag inte minns fel, och schamponering som nog alla behöver öva lite mer på innan APU (Praktik). Men vi får väl se hur det blir! Idag är det hursomhelst ändå bara tre lektioner, grundämnen.
Kan man nog överleva utan någon dag!


Jag måste bara köra lite skvaller såhär på morgonkvisten också.
Jag tittade på vakna med the voice, och de visade ett klipp som cirkulerar omkring på youtube.
I klippet som visar Lady Gaga från en av hennes senaste konserter så är det något lite oväntat som man får en skymt av är hon kliver av från en motorcykel.
Det ser sannerligen ut som en ... vad får man skriva på bloggar egentligen? ... ja, men det var en penis i alla fall ^^
Och Lady Gaga har faktiskt svarat på detta själv och sagt att hon är tvåkönad, men ser sig själv som kvinna!
 "Det är bara en liten penisbit som inte stör", ska hon ha uttryckt sig själv.
Vad tror ni om detta egentligen?
Låter ju lite udda, men varför inte?


Och här kommer faktiskt lite mer skvaller!
Det här är något som jag uppskattar grymmt mycket!
Imorgon kommer Tokio Hotel till Stockholm!
Det är inte för någon spelning, vad jag vet, men de ska enligt min källa b.la. träffa Kenza och bara få lite PR.
Som om de behöver det?!
Jaja, och så ligger jag hemma och är sjuk ... Typsikt alltså.
Men om jag får nys om någon signering eller så, så tänker jag definitivt övertala mina föräldrar att släppa dit mig.
Jag var på landet sist de hade signering på Bengans inne i stan.
Enligt samma källa så ska Tom Kaulitz tydligen ha satsat på rockstilen (bara för Sverigebesöket eller en längre tid?!)!
Mycket intressant tycker jag. Tänker tvillingarna byta stilar med varandra?
Det vore väldigt kul! Jag tror faktiskt på det. Det skulle nog passa dem.
Vad tycker ni läsare?
Jag ska försöka hitta lite bilder som jag kan lägga upp!



Jag vet inte hur mycket ni ser, men håret är ju klart svart.
Fint tycker jag :)
Jag hjärtar Bills rastaflätor också!
Jag tror att jag bloggade om det för ett tag sen, men jag kan lägga in en bild på det igen för er som missade det.


Urgulligt :) Och hans tatueringar är ju superfina också!


Okej, så här är det.
Jag hittade denna bilden när jag letade efter Bills nya hår, och jag vet faktiskt inte om den är reducerad (stavning)
eller något, men jag tyckte bara att den var väldigt gullig :)



Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: simone

Gaga är såå cool, hon gick väl ut med att vara hermafrodit för någon månad sedan tror jag- så jävla tuff är hon! :)

2009-09-07 @ 14:47:07
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: bella

Fin blogg du har :D

2009-09-07 @ 20:20:16
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej , jag gjorde inte så mkt :D

2009-09-07 @ 20:36:36
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: m'

okej, jag mår bra :)

vad händer idag? :D

2009-09-08 @ 06:59:16
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Missy

Otroligt söt Tom är i kort hår! < 3

visste inte att han hade så ljust hår, då han hade dreadlocksen så var dom ju mörkbruna...hmm...

men hur han än ser ut i håret do I still love him!

2009-10-18 @ 13:10:19
URL: http://thamissy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0