"You're so fine, it's criminal"

Hejsan!
En liten välförtjänt paus med bloggen på några dagar!
Men nu är jag tillbaka!
Jag såg att det var väldigt många besökare den 27:e och det gjorde mig lite nyfiken!
Vad var det som gjorde alla så nyfikna just då? :P Roligt i alla fall tycker jag :)

Nu ska vi se vad ni har missat!
Igår upptäckte jag när jag kom hem ett "Gottogram" från Lowe o Jenny :) <3
Tack så mycket för det:D
Jag fick ett kort med där det stod att de beklagade för Edward och sen var det en skraplott(som jag inte vann på, men jag tycker det är kul att bara skrapa i alla fall :P) och godis :)
Mycket behövligt!

Sen klippte jag min första riktiga kund igår på salongen :) Pappa kom och ställde upp som försökskanin :) Tack för det!
Jag tycker att jag lyckades ganska bra för att vara första gången och det tyckte Dori och Lina också :) !
Glad man blir! Jag ska bli världens bästa frisör! :D <3

Nu har jag en rapport som jag måste skriva på så vi får väl se om jag kommer någon vart eller inte!
Jag kan börja åtminstone så att jag inte får sitta i helgen och tokskriva allt.
Har inte riktigt svar på alla frågor, men det borde väl gå i alla fall.
Det är lite knas med den där rapporten eftersom den täcker tre ämnen och lärarna inte verkar ha pratat så mycket med varandra, så infon blir ju lite olika beroende på varifrån man hör den :P
Förvirrande? JA!!!!



 

Nu ska jag ha en liten inne och ute lista som jag kommer lägga in i nästa inlägg så fort jag har gjort den! Pussar och kramar så ses vi snart!

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0