15% rea på cocoo.se

Hejsan!
Har nyss kommit hem från Lowe, Jenny, Dante, Molly och födelsedagsbarnet Charly!
Grattis i efterskott gubben! 
Charly hade bakat en jättegod chokladtårta med formen av ett hjärta också, men jag glömde fota!
Dante är stor kille nu, en månad och två dagar :O :D (Haha, SÅ stor är han kanske inte ändå ... X))

Nu är det så att jag har ett litet samarbete med Cocoo.se kan man säga och det är rea på alla smycken med 15% om ni skriver in rabattkoden: Special
Kolla in alla nyheter!
Jag lyckas inte lägga in några bilder därifrån för tillfället, men mina favoriter som jag funderar lite på är ett svart läderarmband med en liten silverbricka där det står "Hilf mir fliegen" (hjälp mig flyga) väldigt glad blev jag efterso jag älskar den låten av Tokio Hotel!
Sedan finns det urgulliga armband med bland annat böcker, laptops, små bakelser, klockor (favofavofavo!), converses m.m.
Spana in alla sycken här

Så här ser jag ut idag!
Klänningen är från H&M
Rutig kofta från BikBok
Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0