Gissa ...

Hejsan!
Jag är på superglatt humör i dag även om livet har bestämt sig för att försöka förstöra min dag ;)
Haha, våga trotsa dåliga dagar säger jag bara!
Nu är ni kanske nyfikna på vad det är för dåligt som har hänt då, och det ska jag förklara för er!
Först på lunchen skulle vi ta bussen till Shakespeare och vi hinner precis till busstationen i tid, jag börjar rota i min väska men hittar till min förskräckelse inte busskortet! :O Jag har bara någon minut på mig att agera så jag tänker att eftersom busschaufförerna ändå aldrig tittar på ens kort så går jag bara förbi, de vet ju att vi är ett gäng som går på S:T Martins och får busskort där. Den gubben gick inte! Jag går bara förbi och så säger en sur gubbröst "Hörrudu lilla fröken, busskortet vill jag se!" så jag stannar och förklarar för honom hur det ligger till och säger att jag kan bevisa för honom att jag går på skolan men då ryter han verkligen "DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I, JAG VILL SE ETT KORT!" och jag fortsätter att förklara för honom och han tjaffsar emot, så till sist är jag så arg att jag inte kan hålla mig och säger surt; "Du behöver faktiskt inte vara så otrevlig mot mig, det är ändå ett service yrke du håller på med" och går av bussen igen. Gubbjävel!
Sedan kom vi några minuter sent till idrottslektionen, men provet gick bra så det vägde upp det hela och sedan åkte jag och köpte min fina kofta :) Men vad tror ni händer? Man brukar få ett läppglans (ja, jag vet att det bara är ett läppglans men ändå) om man handlar för över 400 kr och det gjorde jag, men självklart gäller det bara på torsdagar och helger... Haha ...
Men jag sparade lite cash genom att inte köpa den rosa nitväskan! Det var bra gjort av mig tycker jag, kommer förmodligen att hitta någon snygg väska i Egypten ändå :)
Man skulle sammanfattningsvis kunna kalla den här dagen för en jäkla skitdag, men jag väljer att se det som en erfarenhet :) Och ni vet vad man brukar säga? Efter regn så kommer solsken!
~ My baby! ♥





West Hill Red Bird in my heart!

Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0