Hur blev det så här?

Heeej!
Nu är jag hemma efter en mycket avkopplande helg på landet med familjen!
Har varit och tränat och sitter nu framför 'Ballar av stål' och äter kvällsmål med Flisan ♥
Nu kanske folk undrar vad jag menar med min rubrik och jag menar bara; Hur blev jag shoppingmaniak över en natt? Haha. Shopping har alltid varit ett av mina intressen, men jag har ju inte åkt och shoppat varje vecka... Hmm, jaja, jag har ändå koll på min ekonomi så jag ska inte klaga ;)
Jag har några prylar som jag har spanat in som jag hade tänkt inhandla innan resan också, hihi ;)
Bland annat är det en otroligt cool ring med lite "Humanoid" tema som finns på Cocoo. Mycket häftig!
(Se bilden nedan)
Vad tycker ni? Snygg va? :)
Puss godnatt!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0