Landet, jajamensan!

Hej och hå!
Om lite mindre än en timma sticker vi till landet och på lördag kommer farmor och farfar dit och sover över! Mys!
Tänkte bara skriva en liten hälsning till er först :)
Gitarren åker med denna gången för sist var jag så ledsen över att inte ha något att göra när jag istället kunde ha roat mig med att sitta och klinka på min sex-strängade vän!
I dag skulle alla tre moment i frisörtekniken vara avklarade och de var; Permanentrullning (=bajs, ursäkta ordvalet men det finns inget bättre passande ord), Curler och Volymföning. Jag hade bara curler kvar i dag och det tog inte alltför lång tid att göra så vi fick sluta tidigare :) Åkte i väg till Shakespeare och åt en god lunch!
Ett tag hade jag jäkligt ont i huvudet, men det verkar ha gett med sig nu? Hoppas att det inte kommer tillbaka bara!
Kanske är vädret som påverkar mig, jag är jättekänslig för sådant!

Nu ska jag packa, köpa godis och fixa lite innan vi sticker, men jag slänger in några bilder först som ni kan titta på om ni saknar mig alltför mycket i helgen ;)
~ Dagens outfit från i går, jag råkade av misstag lägga in fel bild (A)



~ Hihi, jag med en skål cherios i går kväll framför Vampire Diaries :) ♥
~ Curler







~ Volymföning (En del av volymen verkade ha försvunnit under natten ...)



~ Före-bild av en skräpdocka som jag ska göra makeover på som småningom!



Vi ses på söndag igen :)
Puss o kram ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0