Majblomma

Hej och hå!
Nu har jag precis klippt mina två små kusiner Ebba och Hugo :) De blev mycket tjusiga och nöjda (tror jag?:P)
Bilder kommer senare under fliken "Nicc's hår" som vanligt :) Har en kund på onsdag också, Micke kommer och klipper sig!

Jag vill köpa en majblomma! Alltid när jag redan har gjort det så blir man ju typ påhoppad så fort man går utanför dörren, men bara för att jag verkligen vill så ser jag inte till några småttingar! :/
Så om någon som säljer majblommor ser mig någonstans, ryck tag i mig bara :D

Nu har vi beställt min urläckra ring från Cocoo.se! :D ♥ Älska, älska, älska!
Den ska komma om ungefär fyra dagar så vi får väl se exakt hur den ser ut då!
Skrev jag förresten att H&M paketet har kommit med min bikini och klänning? Jag ska lägga ut bilder lite senare!
Mycket söt klänning även i det verkliga livet och bikinin är helt fantastisk! :D
Vilket påminner mig om en sak ... Jag har fortfarande inte visat er min pyjamas som jag fick i påskas! Det var ju flera miljoner år sedan känns det som! Hmm ... Jaja, billder imorgon om jag hinner, jag har nämligen både träning och nationella på onsdag om jag måste träna till!
Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0